Upphovsrättsskyddat material
Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, anställda och företag. Du godkänner att allt material är skyddat av upphovsrätten. Material som är nedladdningsbart får inte delas vidare till andra, det är ditt personliga material och det är inte heller tillåtet att dela din personliga inloggning med någon. Även om materialet är digitalt ligger mycket tid, engagemang, och pengar i form av investeringar som utbildningar, teknisk utrustning och annat som behövs för att driva runt det här. Det gör att vi ber dig att respektera vårt arbete genom att läsa och acceptera dessa villkor innan du köper av oss. När du köpt räknar vi med att du läst dessa köpevillkor och acceptera dem.
Priser
Alla priser är angivna i svenska kronor och när tjänsten i första hand är riktad mot privatpersoner anges momsen inklusive moms. När en tjänst är tänkt att betalas från företag/arbetsgivare anges priset exklusive moms. I kassan, vid betalning visas priset alltid inklusive moms.
Kortbetalning via Stripe för din säkerhet
En av våra högsta prioriteringar är att skydda din ekonomiska och personliga information. Det är därför vi samarbetar med betalleverantör Stripe som automatiskt krypterar all känslig information som skickas mellan din dator och deras servrar. Vill du veta mer läs på deras hemsida. Du kan också be om att få på faktura när det gäller engångs, del- eller årsbetalningar.
Ångerrätt digitala tjänster och produkter
Den här typen av tjänst har inte möjlighet att ge ångerrätt, du har godkänt köpvillkoren genom att ta del av en av våra tjänster och då ingår inte ångerrätt. Du kan t.ex. inte ångra ditt medlemskap och få pengar tillbaka men du kan när som helst säga upp din prenumeration. Vi vet att våra produkter och tjänster, när de används och implementeras ger fantastiska resultat och känner oss därför trygga att ta samtalet om så inte är fallet.
>> Lagen om Distansavtal
Medlemskap i Blomstra (fd Sisters Collective) månadsplan / kvartalsplan
När du går med i något av våra medlemskap får du inte bara tillgång till material som ligger framför utan en hel resursbank med massor med kunskap, coaching och utbildningsmaterial för ditt liv och uppdrag. Det innebär att tjänsten hela tiden ökar i värde och det pris du går in med som medlem låser du under tiden du är medlem. Skulle ditt medlemskap avslutas pga. till exempel att pengar inte finns på kortet, eller att ditt kort gått ut, går tre påminnelser ut via mail och görs tre försök till debiteringar för att du ska hinna åtgärda det. Efter tredje försöket kommer ditt medlemskap att avslutas och ditt befintliga medlemspris är inte längre aktuellt. Du kan gå med igen när nästa öppning sker till aktuellt pris. Om det är så att du vill avsluta ditt medlemskap, är det inte rätt väg att ta bort ditt kort, att inte ha pengar på kortet eller inte byta ut kortet.
När det kommer till våra prenumerationer och medlemskap är det alltid du som kund som ansvarar för att avsluta ditt medlemskap. Det görs via ditt konto (bäst via dator), debitera och fliken längre ner på sidan vid namn prenumerationer. På samma sätt som du aktivt väljer att gå med, behöver du aktivt välja att avsluta, för att avslutet ska ske på rätt sätt. Har du ändå svårigheter kan du kontakta oss så lotsar vi dig rätt. Vi återbetalar inte pengar som dragits, då en ny period avtalats i och med din debitering. Avslutar du, har du tillgång till tjänsten tills dess att avtalstiden är slut.
Medlemsskap i Blomstra (fd Sisters Collective och Perfect Co-Lab) Årsplan
Har du fått ta del av bonusar och förmåner i ditt årsmedlemskap oavsett på vilket sätt du betalar för det, hel eller delbetalning. Kan du inte mitt i avbryta det. Det löper på tillsvidare. Är det så att du vill avsluta ditt medlemskap, kan du göra det efter avtalstidens slut, innan en ny avtalsperiod påbörjas. Skulle något ske med ditt kort eller att betalningar inte går igenom eller följs enligt avtalet, kommer en slutfaktura gå ut och betalas inte den tar vi den vidare till inkasso. Du har då tillgång till allt material under alla dagar du är betalande medlem. Du har även tillgång till material som erbjudits före din tid som medlem.
I och med denna mer förmånliga plan kan du inte mitt i ändra dig och avbryta planen, eller få pengar tillbaka. Du är årsmedlem tills du väljer att avsluta medlemskapet. Önskar du utträde behöver du avprenumerera innan nästa årsdragning görs i annat fall fortsätter medlemskapet. Skulle det bli så att årsmedlemskapet bryts mitt under året i alla fall utgår en slutfaktura på resterande månader som är avtalade genom ditt medlemskap.
Medlemskap i Perfect Co-Lab
Företagsnätverket Perfect Co-Lab är en tilläggsdel av Sisters Collective och för företagskvinnor. Genom att gå med i Perfect Co-Lab oavsett om det är med månadsbetalning, halvår eller helår, är ditt åtagande ett år i taget. Det innebär att du inte kan avsluta efter en månad utan är med årsvis. Bryts året mitt i utgår en faktura på resterande belopp som avtalades genom ditt medlemskap.
Coachingprogrammet UTVALD (hel- / delbetalning)
En kurs med sex ledarskapsnycklar där du kan välja att delbetala per månad eller betala allt på en gång. Kursen pågår i sex månader. Materialet för kursen är att du har tillgång kursens alla arbetsblad och alla livesändningar som man kan repetera hur många gånger som helst och nå materialet en tid även efter kursens avslut.
Personuppgifter och sekretess
Vi följer dataskyddsförordningen (”GDPR”). Vi ser det som en självklarhet att varken sälja, handla eller hyra ut dina personliga uppgifter till andra och vi följer givetvis de regler som finns i dataskyddsförordningen. Enligt dataskyddsförordningen ska våra kunder få information om hur dennes personuppgifter behandlas vilket vi beskriver i dokumentet GDPR.
Förbehåll och reservationer
Våra produkter och tjänster tillhandahåller välbeprövad kunskap och instruktioner men tar inte ansvar för implementeringen, eventuella resultat eller brist på resultat som en följd av ett dess produkter och tjänster. Varje kund står helt ansvarig för sitt resultat oavsett råd eller annan kunskap som förmedlas i dessa produkter och tjänster.
Vi vill också understryka att vi är ett professionellt företag likväl som andra aktörer med digitala tjänster och prenumerationer gäller köpevillkoren. Vi räknar därför med att du nu läst igenom dem och godkänner dem innan du ingår ett avtal genom att du köper någon av våra tjänster och produkter. Har du frågor går det bra att kontakta oss på hej@tidattblomstra.se.